Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ατύχησαν...



Στην δίνη των αποκαλύψεων περί εμπλοκής πολιτικών προσώπων σε υποθέσεις αδιαφάνειας και διαφθοράς, κακόβουλα και συκοφαντικά δημοσιεύματα επιχείρησαν να με εμπλέξουν και μάλιστα με πρωτοσέλιδους τίτλους, ότι δήθεν ελέγχομαι από το ΣΔΟΕ
Πλην όμως, ατύχησαν, όπως πιστοποιείται από το έγγραφο της υπηρεσίας αυτής, αφού εντολή έλεγχου στο όνομά μου δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα.
Μετά από αυτά, επειδή η θητεία μου στο Υπουργείο υπήρξε διάφανη και αδιάφθορη και ουδείς νομιμοποιείται να τη σπιλώσει, κατέθεσα ο ίδιος αίτημα ελέγχου των οικονομικών και περιουσιακών μου στοιχείων, ζητώντας ταυτόχρονα να δημοσιοποιηθεί το πόρισμα του ελέγχου αυτού, για να αποδειχθεί για άλλη μια φορά ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Βέβαια, περιμένω σειρά επιθέσεων λάσπης από αργυρώνητους κονδυλοφόρους που υπηρετούν αυτό το διεφθαρμένο οικονομικοπολιτικό σύστημα που δεν πρόκειται ποτέ να μου συγχωρήσει ότι αντιστάθηκα στα κελεύσματά του και προστάτευσα το δημόσιο συμφέρον, εξοικονομώντας στη διετή θητεία μου, πάνω από 1,5 δις ευρώ.